Σκοπός ιστολογίου

Για να προβάλουμε αυτά που μας παραδόθηκαν, να θυμόμαστε αυτούς που μας τα παράδωσαν, να μην ξεχνιόμαστε, να επικοινωνούμε και να μη χανόμαστε.....

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Μαντινάδες αγάπης για αντρόγυνα

 
Όνειρα στην Αγάπη μας κάνω πολλά, μεγάλα,
μέχρι που η σκέψη σταματά, και δεν χωράει άλλα.
˜
Φονιάδες εδικάσανε για δεκαπέντε χρόνια,
μα μένα με δικάσανε να σ' αγαπώ αιώνια.
 ˜
Σ' αγάπησα, μου φαίνεται είσαι το τυχερό μου,
γιατί σε βλέπω κάθε αργά, τη νύχτα στ' όνειρό μου.
˜
Σ' αγάπησα να 'χω ζωή, μα 'γω ζωή δεν έχω,
σα κλήμα με κλαδεύουνε και κλαδεμό δεν έχω.
˜
Μέσα στα φύλα της καρδιάς, μέσα στο φυλαράκι,
εκειά 'χω την Αγάπη σου χρυσό χαμαϊλάκι.
˜
Μέσα στα φύλα της καρδιάς, μέσα στο μαύρο αίμα,
εκειά 'χω την Αγάπη σου, γραμμένη με την πέννα.
˜
Ό,τι σκεπάζει ο ουρανός, κι όπου ο ήλιος λιάζει,
έψαξα μα δεν ηύρηκα, γυναίκα να σου μοιάζει.
˜
Εγώ αγαπώ σε μάτια μου, σαν το νερό που τρέχει,
και σαν τη γη που θα το πιει και χορτασμό δεν έχει.
˜
Αν μ' αισθανθείς καμμιά βραδιά, δίπλα στην αγκαλιά σου,
η σκέψη μου έκανε φτερά και ξάπλωσε κοντά σου.
˜
Σα διαβατάρικο πουλί στου νου μου το λημέρι
εφώλεψες μια εποχή, παλιό γλυκό μου ταίρι.
˜
Ακόμα και στην έρημο, ξυπόλυτος στην άμμο,
τέτοια θυσία θα 'κανα, ταίρι μου να σε κάνω.
˜


 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: